träning

För ett par veckor sedan införskaffade jag mig ett gymkort. Svindyrt, men det är superbra och otroligt fräscha gym med fantastisk gruppträning så jag tror att det är värt det...

 

Har varit där ungefär 7 gånger hittills. Har så mycket träningsvärk nu att jag tror att jag måste vila ett tag...

 

Tränar ni mycket? Är ni rädda för styrketräning för att ni inte vill bli "för biffiga"?

 

Själv kör jag mycket styrka... mest armar, mage, rygg och rumpa. Tycker att det är döösnyggt med definerade muskler på armarna, dock så syns dom inte förrän man förlorat tillräckligt med underhudsfett. En stark mage och rygg är viktigt för både utseendet och hållningen... Benen tränar jag inte mer än på löprundorna.

 

Träningstips någon? Jag är rätt okunnig haha....

 


Kommentarer
Postat av: narrow

kör styrka! Du kan ju strecha rätt mycket efter så får man fina slanka muskler. Men jag skulle säga att du borde variera din träning, kondition och styrka. Pilates och coreboll är super :)

Kram

2011-01-11 @ 12:11:54
URL: http://narrowest.blogg.se/
Postat av: Hanna Skattberg

Nu har jag tragit igång en dagens blogg tävling, kolla in på min blogg och anmäl dig(:



Kram Hanna.

2011-01-16 @ 14:19:17
URL: http://hhannaskattberg.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0