Tolvslaget

Efter tolvslaget.
När raketerna tystnat.
Jag gick in i badrummet.
Kollade mig i spegeln.
Kollade djupt i mina ögon.
Lovade mig själv.

2010, nytt år nya tag, snygg kropp inför beach 010? Hmm...
"Inget smakar så gott som känslan att vara smal" - Kate Moss
Hmm, mitt mål? Kroppen som den blonda H&M modellen med glugg mellan tänderna har, lätt!

Imorgon börjar jag köra stenhårt på gymmet, varvat med löpning och promenader. Mitt mål med maten blir att i första hand försöka undvika den så mycket som möjligt, dock blir det svårt när jag bor i en familj som har rätt bra koll. Därför så ska jag försöka äta så små portioner som möjligt! Ett bra tips till er som inte tänkt tanken, fast det har väl alla ;)
ska inte nervärdera er.

Det där var inte det jobbiga, det verkliga problemet är att PALLA MED SKOLAN! Jag vill gå ut med 20.0, där jag faktiskt ligger just nu. Dock pressar jag mig själv till bristningsgränsen för att ha de betygen. Men jag ska verkligen försöka!

Lycka till! Jag uppdaterar så ofta jag kan, hinner, orkar, har lust med, har något att skriva... Haha :)

Ha det bra! Vi ses snart!

Kommentarer
Postat av: Isa

Du har inte uppdaterat på länge? Hur går det? :)

2010-01-31 @ 13:54:20
URL: http://everydayfrometheinside.blogg.se/
Postat av: Victoria

2010-02-20 @ 12:32:06
URL: http://nineintheafternoon.blogg.se/
Postat av: Anonym

Vart har du tagit vägen?

2010-10-24 @ 16:16:23

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0