:)

Sitter här och råpluggar som vanligt. Jag går naturlinje som hade 280 poäng i intagningskrav så ja, ni förstår vad min fritid går till. Skolan är också anledningen till att jag har failat hårt den sista tiden - eftersom att jag var livrädd för att inte palla med om jag åt för lite. Och jag känner det redan. Hjärnan vill inte koncentrera sig lika bra.

Någon som har något tips om prestationshöjande tabletter FÖR HJÄRNAN och inte för kroppen, till kroppen finns det ju hur mycket som helst. Eller det måste ju inte vara tabletter, alla tips för att palla med skolan när man går på svältkur välkomnas... Jag menar, ni anorektiker där ute... Det måste väl finnas någon som fixar både och utan att bli galen?
Jaja, säg till, stay trong, puzzzzzzzar

Kommentarer
Postat av: isabelle

Omega 3-kapslar är väldigt bra för koncentrationen och inlärningsförmågan :) Testa! + så får man även finare hy och hår av omega 3

2009-09-24 @ 10:34:23
URL: http://isabellefriberg.blogg.se/
Postat av: elin

hjärnan behöver kolhydrater, så du kanske kan äta en knäckemacka innan du pluggar?



kramar

2009-12-19 @ 07:06:53

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0